dilluns, 9 de setembre del 2013



86
Lluna i cavall i mar, i genets mariners fills meus.


87
Lliure aquell que es preocupa pels altres.


88
Si no acluques de tant en tant els ulls, no et fas gran.


89
Vaig entrar al cavall de fusta amb una espasa i un mirall.


90
Foguera del mort formós, cavalls corrent i el gran plor dels homes.



91
Cabells, bigotis, barbes –cordatges— per al vent i les cançons.


92
Grec. No pas nudista. Nu.


93
Allà on hissen el silenci al pal.


94
Cec ancià, que n’és de transparent el món dins els teus ulls.


95
Així han passat els anys: llops, paraules i llunes.



96
Jo, amb la colla de les velles, la més vella de totes i el meu fill.


97
Allò que és intangible ho dono tot sencer. No ho agafa ningú.


98
Sempre la làmpada del minaire al costat dels meus papers.


99
Aquest escambell l’he dut del bosc. M’hi assec. Escric arbres.


100
He regat l’elefant, i la tortuga, i el jardí.



101
Els colors s’han enfosquit. Falta el vermell? Atura’t.


102
Ho agafes sense veure-ho. Jo, no res. Però m’hi veig.


103
La casa un carruatge, amb dos cavalls ressecs. Hi entres i te’n vas.


104
Tenen por del seu casc, no de la seva espasa. No en té d’espasa.


105
Amb pedres de lapidacions vaig erigir aquest monument.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada